BEVERWIJK - De brandweer is in de nacht van donderdag op vrijdag omstreeks 00.05 uur opgeroepen voor een buitenbrandje aan de Aagtenpoort in Beverwijk.


Bij aankomst van de brandweer bleek er gras in brand te zijn gevlogen net na een fietstunnel.

De brand is door de brandweer geblust. De laatste vier weken was het al een tiental keer raak in Beverwijk en dat er brandjes plaats vinden onder verdachte omstandigheden.