BEVERWIJK - De brandweer is vrijdagmiddag met spoed uitgerukt naar de Vlaanderenstraat in Beverwijk.

Ter plaatse bleek een kindje zich per ongeluk te hebben opgesloten in een personenauto.

Omdat het buiten dusdanig warm was kwam de brandweer met spoed ter plaatse. Men heeft direct na aankomst een van de ramen van de auto ingeslagen waarna de auto kon worden open gemaakt en het kindje kon worden bevrijd.